ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

מנוע נכבה לאחר התנעה

14 אפר 2015 16:30 #1 מאת vav1
שלום

עוד שאלה לפורום

מנוע RS-3 (מנוע תקין, קומפרסייה מצוינת) לאחר ההתנעה שלו נכבה כמה פעמים כאשר מתחילים להאיץ (שהמנוע כבר בטמפרטורה של 50 מעלות ויותר). פשוט מתחיל לנסוע ואז נכבה אחרי כמה שניות ושוב מניעים מחדש...
שמתי לב שגם יוצא לא מעט דלק ועשן מהאגזוז.
נראה כאילו המנוע עובד בתערובת עשירה מידי.
ניסיתי לסגור חצי סיבוב את הסיכה הראשית והמצב השתפר אבל עדיין כבה לפעמים.
האם תערובת עשירה מידי יכולה לגרום למצב הזה?
שמתי לב שאחרי הסעה במאמץ בינוני במשך כ- 10 דקות המנוע הגיע לטמפרטורה של כ- 75 מעלות - נראה נמוך מידי, האם גם מצביע על תערובת עשירה?
האם לסגור עוד את הסיכה? האם זה לא יגרום לקושי בהתנעה?
האם העובדה שהמנוע ניכבה יכולה להיות קשורה גם לסוג או מצב הפלאג? איזה פלאג הכי מתאים למנוע הזה?
חייב לציין שאחרי כמה נסיונות מייאשים ומשחק בסיכה בסוף הגעתי להסעה רציפה עד שניגמר המיכל...אבל מפחד שבפעם הבאה שוב ילך קשה...

לתשובה אודה,
אמיר

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
19 אפר 2015 16:07 #2 מאת O.s46
אז ככה תיראה אני לפי דעתי תילך לחנות מאיפה שקנית את הרכב ובן כמה הרכב עבר הרצה מסודרת? כי לפי דעתי זה אך ורק כיוונים לפי אך שאתה מסביר ומאוד קשה לדעת ולהסביר לך דרך הפורום...ויכול להיות שהפלג גמור יכול להיות אלף ואחת סיבות צריך ממש לתניעה את הרכב ולשמוע את המנוע אך שהוא עובד ממליץ לך לחזור לחנות ושהם יבדוק לך מאיפה אתה..? אולי אני מהאזור שלך
המשתמש(s) אמרו תודה: IziG

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
19 אפר 2015 16:09 #3 מאת O.s46

O.s46 wrote: אז ככה תיראה אני לפי דעתי תילך לחנות מאיפה שקנית את הרכב ובן כמה הרכב עבר הרצה מסודרת? כי לפי דעתי זה אך ורק כיוונים לפי אך שאתה מסביר ומאוד קשה לדעת ולהסביר לך דרך הפורום...ויכול להיות שהפלג גמור יכול להיות אלף ואחת סיבות צריך ממש לתניעה את הרכב ולשמוע את המנוע אך שהוא עובד ממליץ לך לחזור לחנות ושהם יבדוק לך מאיפה אתה..? אולי אני מהאזור שלך

תקשיב תנסה להסיע קצת את הרכב עם הסטרטר ותגיד לי עם הרכב ניכבה או לא אוקי ? כי עם לא ניכבה סימן שהפלג לא נותן מספיק הצתה... (השמח לעזור לך יותר לעומק 0533349284-עומר )

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
22 אפר 2015 08:54 #4 מאת IziG
עומר, האשכול הנכון נמצא כאן:
www.tissan.co.il/forum/%D7%9E%D7%9B%D7%9...A0%D7%9B%D7%91%D7%94

יש בו יותר פרטים על המנוע והבעיה.

בנוסף, נראה לי שכדאי להיות טיפה יותר זהיר עם פרסום של פרטים אישיים כמו מספרי טלפון באינטרנט. אתה יכול להשתמש בהודעות פרטיות עבור זה.

ודבר אחרון, כדאי להוסיף בחתימה פרטים כמו אילו מכוניות שלט וטיסנים יש לך. במקרה שיש לך בעיה, יהיה קל יותר לעזור לך לפי הפרטים הללו וכשתתן עזרה לאחרים, זה יחזק את האמון שלהם בנסיון שלך.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
22 אפר 2015 11:37 #5 מאת vav1
אכן טעיתי במיקום של פרסום השאלה...
בכל מקרה לא מדובר על רכב חדש.
סגרתי את הסיכה הראשית כמעט סיבוב וכרגע זה נראה הרבה יותר טוב.
המנוע לא זורק דלק מהאגזוז, כמעט ולא ניכבה בנסיעה וטמפרטורת עבודה סביב 88 מעלות.

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.039 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...