ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

סימולטור

05 פבר 2015 18:39 #1 מאת itaycohen
סימולטור נוצר על ידי itaycohen
שלום!
אני רוצה להיכנס לתחום הטיסנאות. עד היום הטסתי רחפנים מסוקים ומטוסי צעצוע (לא יותר מ500 ש"ח).
עכשיו החלטתי שאני רוצה להשקיע בזה וחיפשתי מדריכים או קבוצות שמלמדות איך מטיסים נכון כאילו ללמוד את הבסיס אבל לא מצאתי (עם מישהו מכיר מדריך באזור הדרום עדיפות לבאר שבע שישלח לי מספר בבקשה כי אני לא מצאתי) ובגלל שלא מצאתי אז חשבתי לקנות סימולטור.
עכשיו אני צריך את העזרה שלכם שתעזרו לי לבחור את הסימולטור המתאים, למי שיש המלצות או ניסיון בסימולטורים טובים אשמח לשמוע.
תודה מראש לעוזרים!

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
05 פבר 2015 22:22 #2 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון סימולטור
שלום איתי וברוך הבא לפורום.

אני מנחש שאתה מחפש מדריך להטסת טיסנים (לא מסוקי שלט רחוק), רכשת כבר טיסן או שאתה עדיין לומד את הנושא?
באיזור ראשון לציון אתה יכול למצא לא מעט מדריכי הטסה רציניים מאד, באיזור הדרום אני אישית לא מכיר.

לגבי סימולטור הטסה, בכל העולם קונים את התוכנה והשלט המתאים ולומדים להטיס. RealFlight נחשב לסימולטור המוביל, אישית הטסתי איתו המון, עוד מגרסה 2 לפני בערך 15 שנה ומאז הוא השתפר מאד. בנוסף יש סימולטור טיסנים שנקרא פיניקס שאני מעדיף פחות. ה-RealFligh נותן תחושה אמיתית הרבה יותר, לא בדיוק הטסה של טיסן אבל מספיק כדי ללמוד ולהשתפר בלי לסכן טיסן אמיתי.

יכול להיות שתקרא בפורומי טיסנים שונים על העדפה של מטיסי טיסנים לבחור בסימולטור פיניקס היות שלטענתם הוא נראה מציאותי יותר. יש בזה משהו נכון, הגרפיקה של איזור ההטסה נראית מציאותית יותר היות שמדובר בתמונה שנמצא ברקע בזמן ההטסה. לעומת זאת התחושה הפיזיקלית של הטיסן או המסוק בסימולטור RealFlight מציאותית הרבה יותר.

התחלתי בזה שכתבתי שזה מה שקורה בעולם. בארץ הרבה קונים שלט לסימולטור ומורידים גרסה ישנה יחסית של RealFligt או פיניקס ועם כל מיני תרגילים כאלו ואחרים מפעילים את הסימולטור.

קישרתי לאחד השלטים המוכרים ביותר.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
06 פבר 2015 06:59 #3 מאת ליעד דיין
תגובה מליעד דיין בדיון סימולטור
אם אין לך תקציב לסימולטור מקורי, מציע לך לקנות את הסימולטור של איסקיי ולהוריד ריל פלייט. אתה צריך להתקין תוכנת אמולטור שמראה למחשב את השלט כאילו שהוא מקורי ואתה יכול להטיס חופשי את הטיסנים והמסוקים שבסימולטור. אני קניתי אותו במחיר יותר זול אצל יוני מהקישור למעלה, תדבר איתו והוא יעשה לך מחיר.

השלט המקורי מעולה, הוא של פוטבה ויש לו כמה דברים שאין באיסקיי, יש את כל הערוצים כמו שצריך להיות ויש בגיסה האחרונה גם חזרה על השניות האחרונות. זה אומר שאם אתה מנסה ללמוד נגיד נחיתות ומתרסק, אתה לא צריך להתחיל הכל מהתחלה, לא צריך להמריא, להסתובב ולנחות. אתה רק לוחץ כמה שניות על הכפתור והוא מריץ את הסימולטור אחורה עד לנקודה שאתה רוצה ואז אתה יכול לחזור לתרגיל שניסית לעשות.

אני יסביר לך איך מתקינים אם אתה מסתבך.

מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP :)

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
12 פבר 2015 15:49 #4 מאת itaycohen
תגובה מitaycohen בדיון סימולטור
תודה על העזרה. אני יום שבת נוסע למנחת בחצרים לראות ולהבין קצת יותר נתערבב עם אנשים נראה עם יוכלו לתת לי עזרה,במידה ויגידו שאין מדרכים באזור הדרום נקנה סימולטור.
והיה ואין מדריכים אני רוכש סימולטור בנפרד ושלט בנפרד על כמה ערוצים את חושב\ממליץ שכדאי לי בתור מתחיל להשתמש?

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 פבר 2015 17:09 #5 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון סימולטור
תשלב מדריך עם סימולטור, המדריך חובה לכל מתחיל (בתשלום או מישהו נחמד בשטח ההטסה), והמחיר של הסימולטור הוא כזה שזה עוד כלי חובה לכל מטיס.

אל תחשוב על התחלה בלי מדריך, גם אם תקנה סימולטור ותחשוב שאתה יודע להטיס אחרי כמה עשרות שעות אימון, הניחוש שלי הוא שאתה מרסק את הטיסן בשניות הראשונות.

הסימולטור יסייע לך בתרגול וחזרה על שלבים ותרגילים שונים בהטסה. זה החלק הטכני של ההטסה, במציאות אתה תגלה שהתמצאות במרחב שונה לחלוטין מזו שבסימולטור.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.043 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...